23. lutego, podczas uroczystej Gali zostały ogłoszone wyniki ósmej edycji konkursu Impactor 2005 na najbardziej podziwianych ludzi i firmy w mediach i reklamie. Zwycięzcą w kategorii Najbardziej Wiarygodny Reklamodawca Roku została Heyah (PTC).
Nagrodę tę przyznano za świetne dopasowanie stylu reklam do specyfiki głównej grupy odbiorców: młodych, dynamicznych ludzi. Za umiejętne łączenie celów sprzedażowych bez nachalnych promocji cenowych z konsekwentną budową wizerunku marki.
Najlepszych wybierała Kapituła złożona z przedstawicieli środowisk biznesu, reklamy i osób publicznych o szczególnym autorytecie oraz Akademia Reklamy, której członkami są seniorzy sektora reklamowego.
Tego samego wieczoru, podczas Gali miesięcznika Mobile Internet wręczono Wirtualne Telefony. W piątej edycji tych nagród, w kategorii Prepaid Roku również zwyciężyła Heyah. Nagrodę przyznano za wprowadzenie i inicjowanie systematycznych obniżek cen połączeń i SMS-ów, ale też pomysłowe i zapadające w pamięć kampanie promocyjne i reklamowe.
Statuetka Wirtualny Telefon za najlepszy prepaid roku powędrowała do Heyah już po raz drugi. W ubiegłym roku Redakcja Mobile Internet przyznała Wirtualny Telefon PTC za wprowadzenie na rynek i sukces marki Heyah.
Źródło tekstu: Heyah