DAJ CYNK

iAds - reklama reklamy

LuiN

Wydarzenia

iAds to wprowadzona przez Apple'a nowa, interaktywna forma reklamy mobilnej. Według Apple'a iAds pozwoli deweloperom utrzymać portfolio darmowych programów i obniżyć ceny płatnych aplikacji.

iAds to wprowadzona przez Apple'a nowa, interaktywna forma reklamy mobilnej. Według Apple'a iAds pozwoli deweloperom utrzymać portfolio darmowych programów i obniżyć ceny płatnych aplikacji.

Z tego co usłyszeć można było na konferencji Apple'a, jeszcze w tym roku iAds ma stanowić 48% rynku mobilnej reklamy, przynosząc 60 mln dolarów zysków. Reklamy będą miały formę niewielkiej belki na dole aplikacji - dotknięcie belki nie zamknie naszego programu i będzie do niego można w każdej chwili wrócić.

Współpracę z Apple'm rozpoczęły takie koncerny jak Walt Disney, Nissan, Citigroup, Unilever, AT&T, Chanel, General Electric, Liberty Mutual Insurance, State Farm Mutual Automobile Insurance, Geico, Campbell Soup, Sears Holdings, J.C. Penney, Target, Best Buy, DirecTV i Turner Broadcasting System. Pierwsze mobilne kampanie reklamowe już ruszyły.

Patrząc na poniższy film, nie taki znowu ten iAds straszny.



Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Apple, wł