Julita Hubicka objęła stanowisko Marketing Managera w HTC Polska. Odpowiedzialna będzie za komunikację produktową oraz strategię marketingową. W zespole wraz z Hubicką pracuje Michał Hnatkowski, prowadzący komunikację zewnętrzną
i social media, PR produktowy oraz działania związane z UEFA.
Julita Hubicka posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu obszarem marketingu handlowego w dużych korporacjach. Pracowała w Polkomtelu i PGE, gdzie była m.in. odpowiedzialna za opracowanie strategii marketingu handlowego oraz przygotowanie i wdrożenie koncepcji zmiany wizerunku sieci sprzedazy.
Jest absolwentką Wyższej Szkoły Zarządzania "The Polish Open University"
w Warszawie. Posiada dyplom MBA z zarządzania strategicznego. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim, Praktycznej Psychologii Społecznej w WSPS oraz NLP z tytułem mistrza.
Zobacz: HTC Polska zakończyło współpracę z dotychczasową dyrektor marketingu
Źródło tekstu: HTC