Ruszyła kampania marketingowa promująca najnowszy model z multimedialnej kategorii Nseries - Nokię N97. Celem rozpoczętej kampanii jest wsparcie sprzedaży komputera multimedialnego Nokia N97 poprzez podkreślenie jego najważniejszych funkcji.
Działania obejmują prasę, Internet, outdoor, kina, a także punkty sprzedaży. Kampania realizowana pod hasłem "Nokia N97 - życie toczy się online" potrwa do połowy września.
Promowane cechy telefonu to między innymi ekran dotykowy o przekątnej 3.5’’ i pełna klawiatura QWERTY, dzięki którym użytkownik ma
w każdej chwili dostęp do swoich ulubionych serwisów społecznościowych, witryn internetowych, funkcji muzycznych z pełną obsługą sklepu Nokia Music Store, najważniejszych kontaktów w postaci zdjęć, a także widgetów. Znaczącą uwagę w kampanii poświęcono także mobilnym usługom internetowym Nokia oraz budowaniu wizerunku OVI.
Kampnia oprócz tradycyjnych środków komunikacji obecna będzie także w niezwykle popularnych portalach społecznościowych. Informacje o urządzeniu umieszczone są
w serwisie Youtube oraz na profilu poświęconym rozwiązaniom proponowanym przez firmę Nokia znajdującym się na portalu Facebook.com.
Zobacz: dane techniczne i zdjęcia telefonu w katalogu.
Źródło tekstu: Nokia