"Zatrzymaj czas" to hasło przewodnie kolejnej kampanii przygotowanej przez Testardo Red Cell dla sieci Orange.
"Zatrzymaj czas" to nazwa nowej usługi wprowadzonej jako prezent urodzinowy dla nowych i aktualnych klientów Orange. W jej ramach klienci Orange mogą rozmawiając przez godzinę płacić tylko za 2 pierwsze minuty połączenia.
Kampania ma charakter through-the-line. Wykorzystane zostaną różnego rodzaju media (TV, prasa, outdoor i powierzchnie w centrach handlowych –planowanie i zakup mediów Initiative Media), a komunikację ATL wspiera organizowana przez Testardo Red Cell akcja w salonach sprzedaży Orange, w ramach której do wygrania są płyty artystów występujących w ramach imprez sponsorowanych pod hasłem Orange Music.
Kampania startuje 19.09., czyli dokładnie w rok po premierze nowej marki. Rocznica obecności Orange w Polsce są jednocześnie rocznicą obsługi tej marki przez Testardo Red Cell, przygotowującej dla Orange (a wcześniej dla Idei) zarówno kampanie ATL, jak i akcje BTL.
Źródło tekstu: TRC