DAJ CYNK

Kampania na pierwsze urodziny Orange

sirmark

Wydarzenia

"Zatrzymaj czas" to hasło przewodnie kolejnej kampanii przygotowanej przez Testardo Red Cell dla sieci Orange.

"Zatrzymaj czas" to hasło przewodnie kolejnej kampanii przygotowanej przez Testardo Red Cell dla sieci Orange.

"Zatrzymaj czas" to nazwa nowej usługi wprowadzonej jako prezent urodzinowy dla nowych i aktualnych klientów Orange. W jej ramach klienci Orange mogą rozmawiając przez godzinę płacić tylko za 2 pierwsze minuty połączenia.

Kampania ma charakter through-the-line. Wykorzystane zostaną różnego rodzaju media (TV, prasa, outdoor i powierzchnie w centrach handlowych –planowanie i zakup mediów Initiative Media), a komunikację ATL wspiera organizowana przez Testardo Red Cell akcja w salonach sprzedaży Orange, w ramach której do wygrania są płyty artystów występujących w ramach imprez sponsorowanych pod hasłem Orange Music.

Kampania startuje 19.09., czyli dokładnie w rok po premierze nowej marki. Rocznica obecności Orange w Polsce są jednocześnie rocznicą obsługi tej marki przez Testardo Red Cell, przygotowującej dla Orange (a wcześniej dla Idei) zarówno kampanie ATL, jak i akcje BTL.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: TRC