DAJ CYNK

Kobiety wysyłają więcej SMS-ów premium

WitekT

Wydarzenia

Kobiety coraz chętniej korzystają z usług mobilnych. Spośród osób biorących udział w akcjach charytatywnych polegających na wysyłaniu SMS-ów, 67,5% to kobiety - wynika z badań przeprowadzonych wśród internautów przez firmę Gemius.

Kobiety coraz chętniej korzystają z usług mobilnych. Spośród osób biorących udział w akcjach charytatywnych polegających na wysyłaniu SMS-ów, 67,5% to kobiety - wynika z badań przeprowadzonych wśród internautów przez firmę Gemius.

Kobiety częściej niż mężczyźni kupują również dzwonki, grafiki (63,8%) i gry do telefonów komórkowych (48,9%) oraz biorą udział w konkursach SMS-owych (65,4%).

Większość biorących udział w badanie deklaruje korzystanie z usług mobilnych rzadziej niż raz miesiącu. Z taką czestotliwością gry pobiera 63,5% respondentów, 59,1% poszukuje grafik, a nowy dzwonek raz w miesiącu decyduje się 57,5% internautów.

Na pobieranie grafik i dzwonków ponad 2/3 repondentów przeznacza mniej niż 5 zł miesięcznie. W przypadku pobierania gier odpowiedź taką deklaruje prawie połowa badanych osób.

Najczęściej wykorzystywanym źródłem wiedzy o usługach mobilnych jest Internet (76,7%). Na kolejnych pozycjach znalazły się tygodniki/dwutygodniki (47,3%) i telewizja (34,4%).

Badanie zostało zrealizowane w dniach 13-19. kwietnia i wzieło w nim udział 1277 Internautów.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: PBI, Gemius