DAJ CYNK

Lenovo nawiązuje wieloletnią współpracę z zespołem Scuderia Ferrari

msnet

Wydarzenia

Już w najbliższą niedzielę startuje nowy sezon Formuły 1. Na bolidach zespołu Scuderia Ferrari zobaczymy logo Lenovo, które w ten sposób rozszerza ogólnoświatową promocję swojej marki.



W niedzielę 25 marca startuje nowy sezon Formuły 1. Na bolidach zespołu Scuderia Ferrari zobaczymy logo Lenovo, które w ten sposób rozszerza ogólnoświatową promocję swojej marki.

Nawiązane partnerstwo ma zapewnić chińskiej firmie ekspozycję marki. Logo Lenovo będzie umieszczone na bocznym skrzydle i w sekcji przedniego zawieszenia bolidu F1 Scuderia Ferrari 2018, a także na strojach członków zespołu i na ramieniu kombinezonu kierowcy. Lenovo będzie też dostarczać swoje produkty, w tym laptopy ThinkPad i tablety Miix do użytku przez zespół Scuderia Ferrari na torze wyścigowym i poza nim.

Cieszymy się z partnerstwa z zespołem Scuderia Ferrari - jedną z najsłynniejszych marek na świecie, cenioną za doskonałość pod względem projektowania, wydajności i innowacyjności - czyli wartości bliskich Lenovo. Połączenie globalnej platformy Formuły 1 i marki Ferrari to doskonała okazja do dalszego wzmocnienia wizerunku marki Lenovo na arenie światowej - powiedział Gianfranco Lanci, Corporate President i Chief Operating Officer w Lenovo.

Logo Lenovo pojawiło się po raz pierwszy na bolidzie SF71H 22 lutego w Maranello we Włoszech, a w Melbourne zadebiutuje na pierwszym Grand Prix sezonu 2018 Formuły 1.

Zobacz: Lenovo S5 debiutuje na rynku

Ankieta
24%
15%
26%
31%
4%

Wszystkich głosujących: 94

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Lenovo