Cyfrowy Polsat i Polkomtel rozważają rebranding marek, pod którymi oferowane są ich produkty. W maju bezpieczniejsza była marka Polsat.
W maju Dominik Libicki, ówczesny prezes zarządu spółki Cyfrowy Polsat i wiceprezes zarządu w Polkomtelu, przyznał, że posiadanie dwóch marek może być mylące dla klientów. Zaznaczył jednak, że choć żadne decyzje dotyczące rebrandingu nie zostały podjęte, to zdecydowanie nie obejmą one marki Polsat i jej słoneczka towarzyszącego Polakom już od 20 lat.
Po dwudziestu latach pracy w Grupie Polsat Libicki złożył jednak 28. października rezygnację i do tematu wraca Tomasz Gillner-Gorywoda, nowy prezes Cyfrowego Polsatu:
W kwestii przyszłości marki - to nie pracujemy nad tym intensywnie, nie tracimy jednak sprawy z pola widzenia i pochylimy się nad nią wkrótce. Proces decyzyjny jest przed nami, obecnie skupiamy się na realizacji strategii.
Zobacz: Dominik Libicki odchodzi z zarządu Grupy Polsat
Trudno powiedzieć, która z marek jest bezpieczniejsza po zmianie prezesa. Wolelibyście oglądać w telefonie logo Cyfrowego Polsatu czy na ekranie telewizora logo Plusa?
Wszystkich głosujących: 1152
Źródło tekstu: ISBnews, wł