DAJ CYNK

Mastercard gra z WOŚP w czasie 28. Finału: eSkarbonka, eSztab, iWolontariusz

Mieszko Zagańczyk

Wydarzenia

eSkarbonka, eSztab, iWolontariusz to trzy narzędzia cyfrowe, które Mastercard oferuje wolontariuszom i darczyńcom, ułatwiając im tym samym zbiórkę pieniędzy w trakcie 28. Finału WOŚP. 

Mastercard poinformował, że już po raz ósmy angażuje się w Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, którego 28. edycja odbędzie się 12 stycznia 2020 r. Marka po raz trzeci wyposażyła wolontariuszy WOŚP w oficjalne „wirtualne puszki”, czyli eSkarbonki

ZobaczeSkarbonki Mastercard pomogą wolontariuszom WOŚP

eSkarbonki, czyli puszki w nowoczesnym wymiarze

Dzięki eSkarbonkom wolontariusze mogą zbierać datki nie tylko do puszki czy za pomocą terminali płatniczych, ale także za pomocą elektronicznej skarbonki, udostępniając wygenerowany przez siebie link, np. na swoich profilach w mediach społecznościowych. Taki sposób kwestowania ułatwia prace wolontariuszowi i pozwala zebrać więcej pieniędzy, poszerzając grono darczyńców. Pierwszy raz eSkarbonki były używane dwa lata temu, gdy swoje „wirtualne puszki” założyło ponad 2 200 pełnoletnich wolontariuszy, a suma wszystkich wpłat za ich pomocą wyniosła blisko 170 tysięcy złotych. W ubiegłym roku do eSkarbonek wpłacono aż 317 705 zł, czyli o prawie 150 000 zł więcej niż w 2018 r.

Zobacz: Play wspiera WOŚP – przekaż swoje kciuki w aplikacji Play24
Zobacz: Mastercard: eSkarbonki skutecznie wsparły WOŚP

iWolontariusz i eSztab, czyli WOŚP w Internecie

Wolontariuszom WOŚP Mastercard dostarcza serwis internetowy iWolontariusz. Platforma funkcjonuje już kolejny rok, ułatwiając rekrutację i rejestrację wolontariuszy, a także jako centrum informacji dla nich. Pozwala na usprawnienie komunikacji, a także wsparcie kwestowania, ponieważ eSkarbonki generuje się właśnie poprzez iWolontariusza. 

Dodatkowym ułatwieniem od Mastercard dla sztabów jest specjalny kreator witryn internetowych, czyli eSztab. Dzięki niemu każdy z lokalnych sztabów może w prosty i szybki sposób stworzyć lokalną wersję przygotowanej przez WOŚP sztabowej strony internetowej, na której darczyńcy mogą śledzić informacje o wydarzeniach związanych z WOŚP w ich sąsiedztwie, ale też mieć dostęp do ogólnopolskich komunikatów, podsumowań zbiorek, aukcji, wywiadów czy materiałów wideo. 

Na Twiterze #MastercardGraZWOŚP 

Już po raz siódmy, w dniu Finału WOŚP odbędzie się akcja na Twitterze z hashtagiem #MastercardGraZWOŚP. Za wpis każdego, unikalnego, użytkownika opublikowany w dniu Finału na Twitterze, Mastercard przekaże 5 złotych na konto Orkiestry. Akcja od lat ma swoje grono wiernych fanów, wśród których nie brakuje znanych nazwisk ze świata mediów i kultury. Podczas zeszłorocznego, 27.Finału,  użytkownicy opublikowali 32 962 wpisów. Hashtag był przez kilka godzin numerem 1, jeśli chodzi o popularność twitterowych trendów w Polsce. Łącznie, od początku inicjatywy, czyli od 2014 r., dzięki akcji „Mastercard gra z WOŚP” wspólnie z użytkownikami Twittera udało się zebrać dla Orkiestry ponad milion złotych.

Zobacz: Mastercard po raz kolejny wesprze fundację WOŚP. Wolontariusze skorzystają z eSkarbonki, trwa też licytacja Rolls-Royce'a z 1975 roku

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Mastercard