DAJ CYNK

Motorola "Marką Wysokiej Reputacji"

WitekT

Wydarzenia

Motorola została uhonorowana tytułem Marki Wysokiej Reputacji - nagrodą przyznawaną w ramach badania reputacji marek PremiumBrand 2006.

Motorola została uhonorowana tytułem Marki Wysokiej Reputacji - nagrodą przyznawaną w ramach badania reputacji marek PremiumBrand 2006.

O przyznaniu tytułu zdecydowała reprezentatywna grupa 1500 konsumentów. Oceniła największe działające w Polsce firmy, kierując się takimi kryteriami jak: zaufanie i lojalność wobec marki, jej prestiż, popularność i znajomość, działania w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu (an. Corporate Social Responsibility) oraz referencje – gotowość klientów marek do rekomendowania ich innym ludziom.

Reputacja jest nierozłącznie związana z marką. Można powiedzieć, że nie ma marki bez reputacji. Jeżeli marka zaczyna tracić reputację, prędzej czy później przestaje istnieć na rynku. Ranking "PremiumBrand" wyróżnia marki o najwyższej reputacji, czyli te, które w opinii konsumentów są swego rodzaju "creme de la creme", osiągnęły najwyższe stadium zaufania konsumenckiego – powiedział Aleksander Krzyżowski, Dyrektor Generalny Polskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych ProMarka.

Otrzymanie przez Motorolę tytułu "Marki Wysokiej Reputacji" bardzo nas cieszy, ponieważ o wyróżnieniu zadecydowali ci, którzy mają najbliższy kontakt z marką – konsumenci. Jesteśmy dumni z tego, że tworzymy firmę, która jest popularna i polecana innym. Świadczy to o umacnianiu naszej pozycji na polskim rynku – mówi Małgorzata Matusiewicz, Marketing Menedżer Motoroli na region Europy Środkowo-Wschodniej.

PremiumBrand 2006 jest projektem promocyjnym, którego celem jest ocenianie reputacji marek funkcjonujących na polskim rynku. Postrzeganie poszczególnych firm jest badane przez instytut badawczy MillwardBrown SMG/KRC na podstawie metodologii przygotowanej przez Dominikę Maison, uznany autorytet w dziedzinie badań marketingowych. Badaniu, poddanemu audytowi przez firmę KPMG, podlegają marki konsumenckie – marki business-to-business zostaną włączone do badania w kolejnej edycji programu.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Motorola