Multimedia Polska uprzedziła Telekomunikację Polską w telewizji przez łącza telefoniczne. Z kolejnymi usługami nie zamierza już tak się spieszyć.
Multimedia Polska — trzecia co do wielkości sieć telewizji kablowej w Polsce — jeszcze przed TP uruchomiła usługi telewizyjne po łączach telefonicznych. Poza własną siecią telewizji kablowej (450 tys. klientów) operator ma 120 tys. abonentów zwykłych telefonów. Z usługi korzysta na razie kilkaset abonentów. W ciągu roku ich liczba sięgnie 5 tys, a w zasięgu usług jest 50-60 tys. użytkowników linii telefonicznych.
W przyszłym roku wystartują usługi wideo na żądanie dla użytkowników obu sieci: kablowej i telefonicznej. Z nową ofertą nie wyrywają się inni operatorzy – dopiero pod koniec roku z podobnymi projektami ma wystartować Netia i Dialog.
Źródło tekstu: Puls Biznesu