DAJ CYNK

Nowy serwis informacyjno-rozrywkowy w TP - 9229

WitekT

Wydarzenia

Telekomunikacja Polska uruchomiła nowy, automatyczny serwis informacyjno-rozrywkowy tp 9229. Pod jednym numerem telefonu udzielane są wszystkie rodzaje informacji, które są potrzebne i użyteczne dla klientów TP.

Telekomunikacja Polska uruchomiła nowy, automatyczny serwis informacyjno-rozrywkowy tp 9229. Pod jednym numerem telefonu udzielane są wszystkie rodzaje informacji, które są potrzebne i użyteczne dla klientów TP.

Użytkownik serwisu postępując zgodnie ze słowną zapowiedzią może wybrać interesujący go temat wciskając odpowiednią cyfrę z klawiatury telefonu. Dobór tematów jest efektem badania opinii Klientów. Do dyspozycji są następujące kategorie tematyczne:
numery alarmowe i informacja medyczna,
repertuary kin, teatrów, wydarzenia kulturalne,
wiadomości sportowe i kursy walut,
pogoda, horoskop i przepisy kulinarne,
komunikacja – rozkład jazdy PKP, rozkład lotów LOT, rejsy morskie, międzynarodowa komunikacja autokarowa, informacje dla kierowców,
wyniki Lotto i zakładów piłkarskich,
zegarynka, imieniny (dzisiejsi solenizanci).

Dzięki uruchomieniu serwisu 9229 nie trzeba pamiętać dotychczasowych kilku numerów do poszczególnych serwisów informacyjnych. Przez kilka miesięcy będą one jeszcze funkcjonować równolegle z 9229, aż Klienci przyzwyczają się do nowego numeru. Na stałe pozostanie numer 9228 z bajkami dla dzieci.

Serwis informacyjno-rozrywkowy tp dostępny jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, zarówno dla klientów TP, jak i klientów pozostałych operatorów stacjonarnych i komórkowych, którzy mają aparat telefoniczny z wybieraniem tonowym. Opłata dla klientów TP nie zmienia się i wynosi 0,71 zł brutto za minutę połączenia niezależnie od planu telefonicznego. Klienci innych sieci ponoszą opłaty zgodnie z cennikiem usług ich operatora.

Zakres tematyczny serwisu informacyjno-rozrywkowego tp 9229 będzie systematycznie wzbogacany. W najbliższym czasie zostaną dodane ciekawostki z różnych dziedzin życia oraz informacje o charakterze gospodarczym. Planowane jest poszerzanie funkcjonalności usługi o możliwość bezpośredniego połączenia się z wybraną placówką, kasą biletową kina czy doradcą, który pomoże w rezerwacji i zakupie biletów do teatrów, na wydarzenia kulturalne lub koncerty.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Telekomunikacja Polska