DAJ CYNK

Open'er Festival 2018 w liczbach

msnet

Wydarzenia

Operator pomarańczowej sieci podsumował tegoroczny Open'er Festival Powered by Orange od strony korzystania z usług komórkowych.



Operator pomarańczowej sieci podsumował tegoroczny Open'er Festival Powered by Orange od strony korzystania z usług komórkowych.

Podczas Open'er Festival Powered by Orange 2018 klienci pomarańczowej sieci przesłali 12 TB danych. Jest to równowartość 400 tys. godzin streamowania muzyki lub 7,5 mln zdjęć przesłanych przez sieć mobilną. Najwięcej danych przesłano około godziny 2 w nocy z 6 na 7 lipca - ponad 449 GB. W tym czasie trwał koncert duetu Taconafide. Najwięcej rozmów klienci Orange wykonali między koncertami M? i Davida Byrne'a. W ciągu godziny łącznie wszystkie rozmowy trwały 244 godziny. W trakcie całego festiwalu fani muzyki korzystający z sieci Orange Polska rozmawiali ponad 355256 minut. Najwięcej klientów równocześnie korzystało z sieci czwartego dnia festiwalu, przed rozpoczęciem koncertu Bruno Marsa.


W czasie festiwalu działała Orange strefa, w której bawiło się 60 tys. osób. Mogły one w przerwach pomiędzy koncertami skorzystać z różnorodnych atrakcji: potańczyć przy muzyce serwowanej na żywo przez DJ'a, zrobić sobie tatuaż techniką body marbling, zagrać na mach-machine, czy też przekazać do recyklingu stare telefony. Zebrano ich tym razem 800 sztuk. Można też było bezpłatnie naładować telefon w 200 punktach Orange Energii. Nowością była usługa na bazie Internetu Rzeczy, umożliwiająca ładowanie tysiąca telefonów komórkowych. Z tej usługi skorzystało 600 osób, które wypożyczyły powerbanki z funkcją szybkiego ładowania.



Zobacz: Open'er 2018 - relacja z festiwalu i strefy Orange
Zobacz: 30 GB Internetu w Orange z okazji trzech festiwali muzycznych

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Orange