DAJ CYNK

Orange ma już 10 milionów klientów - oficjalnie

sirmark

Wydarzenia

PTK Centertel poinformowała, że liczba klientów Orange przekroczyła już 10 milionów.

PTK Centertel poinformowała, że liczba klientów Orange przekroczyła już 10 milionów. Na koniec 2005 r. Orange posiadała ponad 9,9 mln klientów i 34 proc. udział w rynku. PTK Centertel zamierza w 2006 roku, mimo silnej konkurencji na rynku, utrzymać dynamiczne tempo rozwoju i stać się liderem rynku telefonii komórkowej. Zostanie to zrealizowane dzięki sile marki Orange, wprowadzeniu kolejnych innowacyjnych i konwergentnych produktów - w ramach strategii budowy operatora zintegrowanego w Polsce.

Dynamiczny wzrost liczby klientów Orange jest bezpośrednią konsekwencją dobrych wyników, jakie PTK Centertel osiągnął w 2005 roku oraz rosnącej pozycji marki Orange w Polsce i wprowadzanych nowych produktów i usług. Najważniejsze wyniki:
Dwucyfrowy wzrost przychodów - o 14 proc. (6,4 mln zł)
Wzrost udziału ilościowego w rynku do 34% (z 32,2% w 2004 roku)
Wzrost liczby klientów (netto) o 33% czyli 2,5 mln nowych (z 7,4 mln w 2004 r.)
41% udział w nowych aktywacjach netto na rynku (aż 43% w 4 kw. 2005 roku)

Rynek telefonii komórkowej w Polsce w 2005 roku rozwijał się bardzo dynamicznie, gdyż wskaźnik jego penetracji osiągnął ok. 77 proc., co oznacza 26 proc. wzrost w stosunku do 2004 roku. W warunkach ostrej konkurencji cenowej na polskim rynku, PTK Centertel uzyskał dwucyfrowy wzrost przychodów o prawie 14% (2005/2004) oraz wzrost udziałów ilościowych w rynku (34 proc.). Ta wysoka dynamika wynikała ze wzrostu liczby klientów w Orange o 33% (tj. o 2,5 mln). W czwartym kwartale ub.r. liczba klientów wzrosła o rekordową liczbę 785 tys., co stanowiło 43% udziału w ogólnym wzroście bazy klientów (netto) na rynku.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Orange