DAJ CYNK

Orange podsumowuje rok - oficjalnie

WitekT

Wydarzenia

Orange opublikowało oficjalny komunikat podsumowujący 12 miesięcy obecności na polskim rynku.

Orange opublikowało oficjalny komunikat podsumowujący 12 miesięcy obecności na polskim rynku.

Oto jego treść:

Polscy klienci docenili wartości i innowacyjną ofertę Orange. Od momentu wprowadzania na polski rynek nowej marki operatora PTK Centertel, liczba klientów szybko rosła i w połowie tego roku, firma miała ich ponad 11,1 mln, stając się liderem na rynku. Orange zawdzięcza sukces przede wszystkim nowoczesnym i przyjaznym usługom, które dostosowała do potrzeb klientów.

Dziś mija wyjątkowy rok dla PTK Centertel. Dokładnie 19 września 2005 r. operator zmienił markę swojej sieci telefonii komórkowej - z Idei na Orange. Jej wprowadzenie przyniosło kolejną ewolucję w podejściu do klientów i ich potrzeb. Orange wprowadził wiele nowych usług i produktów wychodzących na przeciw oczekiwaniom klientów.

Polscy klienci wybrali naszą innowacyjną ofertę. O sile marki Orange świadczą najlepiej dobre wyniki w pierwszej połowie 2006 r., na które złożyły się m.in. dwucyfrowy (18,5 proc.) wzrost przychodów oraz wyjątkowy, blisko 30-proc. wzrost liczby klientów do ponad 11,1 mln. Bardzo im za to dziękujemy, bo właśnie dzięki nim staliśmy się liderem na polskim rynku. Podziękowania należą się również naszym partnerom biznesowym, którzy mieli istotny wkład w nasz sukces. - mówi Jean-Marc Vignolles, Dyrektor Generalny PTK Centertel. – Dzisiejsza pozycja Orange jest najlepszym dowodem potwierdzającym słuszność strategicznej decyzji podjętej rok temu przez udziałowców i zarząd firmy.

Nowoczesne usługi to odpowiedź Orange na potrzeby dynamicznie zmieniającego się rynku telekomunikacyjnego. Dzięki ofercie 3G klienci Orange mogą swobodnie korzystać z szerokiego wyboru usług multimedialnych, m.in.: połączeń wideo, Mobilnej Telewizji na żywo (11 kanałów) i Mobilnego Wideo, czyli możliwości pobierania plików wideo na żądanie. To dzięki tej usłudze fani serialu "Magda M." mogą tydzień przed emisją na antenie TVN oglądać nowe odcinki popularnego serialu. Użytkownicy Orange World uzyskali dostęp do zasobów największego w Polsce mobilnego sklepu muzycznego, posiadającego bazę ponad 200 tysięcy utworów.

Szybko rosnąca popularność Orange w Polsce wynika z efektywnej i spójnej kampanii marketingowej, wnoszącej nową jakość komunikacji oraz odmienne niż dotychczas podejście do informacji o firmie i jej produktach. Bardzo nas cieszy, że zaufanie klientów do Orange jest coraz większe, a spontaniczna rozpoznawalność marki osiągnęła obecnie poziom 70% - mówi Iwona Kossmann, Członek Zarządu PTK Centertel ds. Marketingu i Sprzedaży. - Chcemy i będziemy kontynuować dialog marki Orange z klientami, wprowadzając dla nich kolejne innowacyjne produkty i atrakcyjne oferty np. nowe serwisy muzyczne i wideo w Orange Word oraz kolejne programy TV na żywo.

Dla abonentów zastosowanie najnowszych technologii transmisji danych oznacza także istotne zwiększenie możliwości mobilnego Internetu. Coraz większą popularnością cieszą się wprowadzone przez Orange oferty: Business Everywhere oraz Twój Internet wykorzystujące technologie UMTS/EDGE/GPRS/WLAN. Orange oferuje w tym momencie klientom największy zasięg mobilnego szerokopasmowego Internetu obejmujący ponad 85% kraju. Jeszcze w tym roku klienci będą mogli korzystać z nowego rozwiązania, jakim jest technologia HSDPA.

Równolegle trwają prace nad szeroką ofertą rozwiązań konwergetnych w ramach Grupy TP. Ważnym krokiem w tym obszarze było uruchomienie w lipcu tego roku zintegrowanego portalu internetowego Grupy TP oraz zaoferowanie klientom wspólnie z TP usługi transmisji danych i dostępu do intranetu Business Everywhere VPN.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Orange