DAJ CYNK

Orange Polska: "Tydzień z Internetem"

orson_dzi

Wydarzenia

Rusza kampania Tydzień z Internetem, która w tym roku stawia sobie za cel przybliżanie różnorodnych możliwości Internetu i nowych technologii, szczególnie tych potrzebnych do poruszania się po rynku pracy i planowania ścieżki zawodowej.

Rusza kampania Tydzień z Internetem, która w tym roku stawia sobie za cel przybliżanie różnorodnych możliwości Internetu i nowych technologii, szczególnie tych potrzebnych do poruszania się po rynku pracy i planowania ścieżki zawodowej. Partnerami kampanii są Orange Polska i Fundacja Orange.

Między 23 a 29 marca w całym kraju organizowane będą spotkania pokazujące ciekawe i praktyczne możliwości wykorzystania nowoczesnych technologii, zwłaszcza dla tych osób, które z nich do tej pory nie korzystały. W kampanii uczestniczą między innymi wolontariusze z Orange Polska, którzy w szkołach, bibliotekach i świetlicach będą uczyć dzieci, młodzież i seniorów, jak korzystać z internetu w sposób bezpieczny i z pożytkiem. Motywem przewodnim wszystkich spotkań będzie selfie - autoportret wykonywany z trzymanego w ręku aparatu lub telefonu komórkowego W konkursie Kreatywne selfowanie można wygrać między innymi smartfony ufundowane przez Orange.

Internet daje ogromne możliwości ale samo zapewnienie dostępu do globalnej sieci to nie wszystko. Równie ważna jest edukacja cyfrowa, pokazywanie roli jaką internet może pełnić w upowszechnianiu dostępu do wiedzy, kultury, wyrównywaniu szans życiowych i edukacyjnych. Pokazanie, jak korzystać z tego narzędzia nie tylko biernie, ale twórczo, zmieniając swoje otoczenie na lepsze. Orange Polska od lat buduje zasięg internetu, także w białych plamach, gdzie nikt inny nie chce inwestować. Staramy się być również przewodnikiem po cyfrowym świecie. W ten sposób mamy realny wpływ na poprawę jakości życia Polaków - powiedział Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i CRS w Orange Polska, a zarazem prezes Fundacji Orange.

Tydzień z Internetem (Get Online Week) to ogólnoeuropejska kampania, której celem jest zachęcenie jak największej liczby osób do skorzystania z Internetu. Kampania organizowana jest w Polsce już po raz czwarty. Jej koordynatorem jest Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej Bronisław Komorowski objął ją honorowym patronatem.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Orange