DAJ CYNK

Orange, SonyEricsson i Aguilera

WitekT

Wydarzenia

Orange i SonyEricsson ogłosiły 3. marca Partnerstwo Muzyczne oraz poinformowały o zintegrowanej kampanii marketingowej mającej na celu wspólne dostarczanie klientom najlepszej oferty muzycznej w telefonach komórkowych.

Orange i SonyEricsson ogłosiły 3. marca Partnerstwo Muzyczne oraz poinformowały o zintegrowanej kampanii marketingowej mającej na celu wspólne dostarczanie klientom najlepszej oferty muzycznej w telefonach komórkowych.

W 2006 roku Orange będzie oferował na rynku europejskim dostępne od niedawna telefony SonyEricsson Walkman. Orange i SonyEricsson ponadto współpracowały przy zawarciu wyłącznej, dziewięciomiesięcznej umowy sponsorskiej z Christiną Aguilerą. Partnerstwo opiera się o w pełni zintegrowane podejście, w którym obydwie strony współpracują po raz pierwszy w kluczowych obszarach działalności, włączywszy w to telefony komórkowe, komunikację marketingową, usługi muzyczne, treść, sprzedaż oraz dystrybucję.

Kampania marketingowa z Christiną Aguilerą obejmuje dziewięciomiesięczną platformę marketingową zbudowaną wokół zbliżającego się wydania przez artystkę nowego singla, albumu oraz europejskiej trasy koncertowej. Klienci Orange będą mieli dostęp do wyłącznej treści muzycznej poprzez portal Orange World, takiej jak pobrania pełnych utworów, wyłączne remiksy, nie pokazywane dotąd wideo dostępne poprzez streaming wideo oraz możliwość ściągnięcia muzyki, dzwonki, dzwonki polifoniczne (real-tones) oraz tapety.

Dalsze korzyści dla klientów Orange z Partnerstwa Muzycznego obejmują dostępność wszystkich nowych telefonów z gamy SonyEricsson Walkman, przy czym jako pierwsze oferowane będą modele W810i i W300i, dostosowane tak, aby pasowały do cieszącej się rosnącą popularnością propozycji wyjątkowych urządzeń mobilnych z Orange Menu.

Doprowadziliśmy do tego, że telefony SonyEricsson Walkman są uważane za dobre cyfrowe odtwarzacze muzyczne i tym samym stworzyliśmy nowy gatunek telefonów komórkowych. Ogłoszone dzisiaj partnerstwo z Orange obejmuje wszystkie obszary marketingu, dając znakomitą wartość obydwu Partnerom, a jednocześnie zapewniając naszym klientom niezrównaną ofertę muzyczną - powiedział Jan Wäreby, Korporacyjny Wiceprezes Wykonawczy, Szef ds. Sprzedaży i Marketingu w SonyEricsson.

Frank Boulben, Wiceprezes Wykonawczy ds. Marketingu Konsumenckiego Marki Orange komentuje: Muzyka stanowi kluczowy strategiczny priorytet dla działań Orange w 2006 roku. Poprzez gamę telefonów Walkman oraz wyłączną umowę sponsorską, to przedsięwzięcie stanowi niezwykłą okazję zaspokojenia potrzeb klientów i pozwoli nam zaoferować spójne rozwiązanie w oferowaniu mobilnej muzyki szerokiej bazie naszych klientów w całej Europie.

Umowa obejmuje Belgię, Francję, Holandię, Polskę, Rumunię, Słowację, Hiszpanię, Szwajcarię oraz Wielką Brytanię

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Orange