DAJ CYNK

P4 rozmawia z dużymi sieciami dealerskimi

WitekT

Wydarzenia

P4 rozpoczął negocjacje z największymi sieciami dilerskimi mającymi się zająć sprzedażą jego oferty. W grę wchodzi współpraca m.in. z grupą Germanosa, z Tellem, mPunktem czy z Liberty.

P4 rozpoczął negocjacje z największymi sieciami dilerskimi mającymi się zająć sprzedażą jego oferty. W grę wchodzi współpraca m.in. z grupą Germanosa, z Tellem, mPunktem czy z Liberty.

Nie ma ograniczeń w dystrybucji oferty prepaid, jeżeli chodzi o sprzedaż oferty abonamentowej, musiałaby ją prowadzić jakaś nasza spółka zależna — mówi członek zarządu jednej z sieci dealerskich.

Większość dużych graczy sprzedaje karty prepaid wszystkich operatorów. Inaczej jest ze sprzedażą oferty abonamentowej - żadna z sieci dilerskich nie oferuje abonamentów konkurencyjnych operatorów (grupa Germanosa sprzedaje wprawdzie Erę i Orange, ale przez oddzielne spółki).

Żeby dorównać działającym operatorom, P4 musiałoby mieć około 1000 punktów sprzedaży. Nie możemy jeszcze udzielić informacji o naszej sieci dilerskiej i kanałach sprzedaży — ucina Magda Sawicka, rzecznik P4.

Plany operatora są zakonspirowane. Do tego stopnia, że nawet przyszli współpracownicy nie bardzo wiedzą, jak operator chce zawojować rynek. Prezentowane plany zmieniają się tak szybko, że albo P4 nie ma jeszcze długofalowej strategii, albo po prostu nie chce, żeby ktokolwiek domyślił się, jaka ona jest — mówi przedstawiciel sieci, która negocjuje z P4.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Puls Biznesu