DAJ CYNK

Play porównuje się w reklamach do konkurencji

WitekT

Wydarzenia

Play rozpoczął porównawczą kampanię reklamową. Zestawia w niej taryfy trzech swoich głównych konkurentów: Ery, Orange i Plusa - pisze Press.

Play rozpoczął porównawczą kampanię reklamową. Zestawia w niej taryfy trzech swoich głównych konkurentów: Ery, Orange i Plusa - pisze Press.

Reklama porównawcza nie jest w Polsce zabroniona. Zestawiliśmy oficjalne ceny publikowane na stronach internetowych operatorów komórkowych. Zdajemy sobie sprawę z tego, że możemy zostać oskarżeni o nieetyczne działanie. Jednak naszym zdaniem działamy zgodnie z prawem - mówi Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play.

Przedstawiciele Plusa i Ery nie odpowiedzieli na nasze pytanie Pressowi, czy i jak ich firmy zamierzają reagować na reklamy porównawcze Playa. Z kolei Zbigniew Drohobycki, główny specjalista departamentu public relations Grupy TP, poinformował Press, że odpowiedź na to pytanie będzie można usłyszeć dziś, podczas konferencji na temat strategii marketingowej sieci Orange.

Kampania porównawcza Play ma potrwać co najmniej do końca roku. Prowadzona jest w radiu, głównych telewizjach, prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Zobacz: reklamę telewizyjną porównującą Play do Ery (plik MPG; 1,9 MB).
Zobacz: reklamę telewizyjną porównującą Play do Orange (plik MPG; 1,9 MB).
Zobacz: reklamę telewizyjną porównującą Play do Plusa (plik MPG; 1,9 MB).

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Press