DAJ CYNK

Playbook sprzedaje się lepiej niż Galaxy Tab i Xoom

Ringu

Wydarzenia

Analitycy podali wstępne szacunkowe dane odnośnie liczby sprzedanych tabletów BlackBerry Playbook. Według nich, jak na pierwszy dzień po premierze, urządzenie od RIM sprzedaje się dużo lepiej od produktów konkurencji (jeżeli nie brać pod uwagę iPada).

Analitycy podali wstępne szacunkowe dane odnośnie liczby sprzedanych tabletów BlackBerry Playbook. Według nich, jak na pierwszy dzień po premierze, urządzenie od RIM sprzedaje się dużo lepiej od produktów konkurencji (jeżeli nie brać pod uwagę iPada).

Według Petera Miseka z Jeffries & Co. w dniu premiery tablet Playbook sprzedał się w ilości 45 tys. egzemplarzy, z czego 25 tys. to były urządzenia zamówione jeszcze przed premierą.

Sprawdzono kilkadziesiąt sklepów, które miały w swojej ofercie tablet RIM po pierwszym dniu - w 11% z nich wszystkie urządzenia zostały wyprzedane.

Research in Motion planuje sprzedać do maja pół miliona swoich tabletów.

Ciężko wyniki Playbooka porównywać do rekordu należącego do Apple, z kwietnia zeszłego roku, kiedy w dniu premiery iPada sprzedano 300 tys. tych urządzeń. Konkurencyjne - Samsung Galaxy Tab i Motorola Xoom osiągnęły pierwszego dnia sprzedaży dużo gorsze wyniki.

Więcej o tablecie RIM pisaliśmy w tej wiadomości.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: BGR, wł