DAJ CYNK

Plus: Pakiet telemedyczny Ja+Zdrowie

LuiN

Wydarzenia

Konsultacje z lekarzem dostępne 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, kontakt z pielęgniarką i położną, informacje o dyżurach i konsultacjach lekarskich. Sieć Plus jako pierwsza w Polsce oferuje klientom usługę dostępową z zakresu telemedycyny Ja+Zdrowie.

Konsultacje z lekarzem dostępne 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, kontakt z pielęgniarką i położną, informacje o dyżurach i konsultacjach lekarskich. Sieć Plus jako pierwsza w Polsce oferuje klientom usługę dostępową z zakresu telemedycyny Ja+Zdrowie.

Plus jest pierwszą polską siecią komórkową, która przygotowała dla swoich klientów usługę dostępową do porad profilaktyczno-medycznych za pomocą smartfonu lub tabletu w postaci wideokonsultacji, czatu i zwykłej rozmowy. Partnerem medycznym rozwiązania jest spółka Falck Medycyna, lider w obszarze ratownictwa medycznego, pełniący funkcję Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej (NZOZ).

Ja+Zdrowie jest usługą dostępową do Wirtualnej Przychodni, która pozwala porozmawiać z lekarzem, pielęgniarką bądź położną, zasięgnąć porady, skonsultować wyniki badań wtedy, kiedy jest to potrzebne, bez zapisywania się w grafik na konkretny dzień i godzinę. Wystarczy zainstalować na swoim smartfonie lub tablecie aplikację Ja+Zdrowie i połączyć się przez Internet.

Aplikacja Ja+Zdrowie zapewnia:

  • całodobowy dostęp do lekarza rodzinnego,
  • konsultacje z pielęgniarka/położną w godz. 8-22,
  • konsultacje wyników badań z lekarzem,
  • informacje o dyżurach lekarskich, nocnej i świątecznej pomocy lekarskiej, dyżurujących aptekach,
  • ustalenie najkrótszej kolejki do konsultacji lub badania diagnostycznego w ramach NFZ.

Usługa Ja+Zdrowie została udostępniona w ofercie JA+ Abonament i od poniedziałku 14 września jest dostępna w wybranych punktach sprzedaży na terenie województw mazowieckiego, śląskiego i małopolskiego. Koszt usługi to 9,99 zł miesięcznie dla aktualnych abonentów Plusa oraz 4,99 zł miesięcznie w promocjach dla osób przedłużających lub zawierających nową umowę.

Aplikacja Ja+Zdrowie gwarantuje poufność komunikacji i każdorazowo wymaga logowania. Obecnie dostępna jest na smartfony z systemem Android, ale już niedługo przygotowana będzie także wersja dla iOS. Użytkownicy aplikacji nie będą pomniejszać swoich pakietów internetowych bowiem transfer danych związany z usługą Wirtualnej Przychodni jest udostępniany w ramach usługi dostępowej Ja+Zdrowie.


Zobacz: regulamin usługi

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Plus