DAJ CYNK

Poczta głosowa i przekierowania w sieci IPFON

WitekT

Wydarzenia

Sieć IPFON - oferująca usługi telefonii internetowej, uruchomiła nową wersję swojego systemu IPFON 24.

Sieć IPFON - oferująca usługi telefonii internetowej, uruchomiła nową wersję swojego systemu IPFON 24.

Najważniejsze zmiany to bardziej ergonomiczna szata graficzna oraz dwie nowe darmowe usługi: poczta głosowa i przekierowanie połączeń.

Nowa szata graficzna została stworzona zgodnie z sugestiami zebranymi przez ostatnie miesiące od użytkowników sieci IPFON. Wprowadzone w niej zmiany zwiększają ergonomiczność i intuicyjność obsługi systemu IPFON 24, umożliwiając tym samym łatwiejsze zarządzanie własnym kontem telefonicznym.

W nowej wersji IPFON 24 zostały także uruchomione 2 nowe usługi. Pierwsza z nich - poczta głosowa - umożliwia dzwoniącemu pozostawienie wiadomości głosowej na skrzynce głosowej abonenta IPFON, w przypadku gdy ten nie może odebrać telefonu (telefon jest zajęty lub użytkownik nie jest zalogowany). Wiadomość jest następnie przesyłana w postaci pliku dźwiękowego na wskazany adres e-mail. Użytkownik może także nagrać własne powitanie.

Druga nowa usługa umożliwia użytkownikom IPFON określenie, na jaki numer telefonu komórkowego lub stacjonarnego mają być przekierowane połączenia, w określonej przez niego sytuacji (gdy nie odbiera, gdy zajęte, gdy jest niezalogowany).

IPFON to telefonia IP wykorzystująca protokół SIP v2. IPFON udostępnia usługi bez abonamentu i zbędnych formalności wraz z numerami z 12 polskich stref numeracyjnych. Oferuje także szereg usług dodanych, m.in. billing on-line, fax2email, voice2email, prezentacja numeru CLIP, prezentacja / zastrzeżenie numeru CLIR, transfery połączeń, numery alarmowe, blokada kierunków.

Więcej informacji o sieci IPFON jest dostępne na stronie www.ipfon.pl.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: IPFON