DAJ CYNK

Podwójna ulga także w Dialogu

WitekT

Wydarzenia

Abonenci Dialogu mogą w bardzo łatwy sposób skorzystać z podwójnej ulgi podatkowej związanej z usługami internetowymi. Wystarczy złożenie oświadczenia pozwalającego na wystawienie tzw. rachunków małżeńskich.

Abonenci Dialogu mogą w bardzo łatwy sposób skorzystać z podwójnej ulgi podatkowej związanej z usługami internetowymi. Wystarczy złożenie oświadczenia pozwalającego na wystawienie tzw. rachunków małżeńskich.

Z podwójnej ulgi podatkowej związanej z usługami internetowymi mogą skorzystać małżeństwa rozliczające się wspólnie w rocznym rozliczeniu podatkowym. Łączna kwota odliczenia dla pary może wynieść 760 zł dla każdego z małżonków, co w sumie daje nawet 1520 zł.

Odliczenie obejmuje wydatki poniesione na Internet w roku podatkowym, którego dotyczy zeznanie. Wymaganym dokumentem i podstawą do odliczenia wydatków z tytułu użytkowania Internetu jest faktura VAT wystawiona na oboje małżonków. Nie jest konieczne zameldowanie obydwu osób pod tym samym adresem w lokalu, w którym zainstalowana jest linia telefoniczna Dialogu.

Aby otrzymać tak wystawiona fakturę wystarczy dostarczyć do Telefonii Dialog formularz zgody na dopisanie do umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych współmałżonka.

Formularz takiego oświadczenia można otrzymać w każdym Biurze Obsługi Klienta, zamówić w TeleCentrum lub wydrukować plik zamieszczony na stronie www.dialog.pl.

Faktury z nazwiskami obydwu małżonków wystawiamy od początku naszej działalności - do tej pory jednak wymagało to osobistego kontaktu z nami w Biurze Obsługi Klienta lub wizyty przedstawiciela handlowego. Procedura polegała na zmianie strony umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych (zamiast jednej osoby - małżeństwo, czyli dwa nazwiska). Teraz - w związku z dużym zainteresowaniem otrzymywaniem takiej formy faktury - chcemy naszym klientom maksymalnie ułatwić proces jej uzyskania. Wypełnione oświadczenia można po prostu wysłać pocztą lub przy okazji "podrzucić" do Biura Obsługi - tłumaczy Mirosław Sajur, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Dialog