GN Mobile, właściciel marki Jabra, poinformował o powołaniu stanowiska Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu odpowiedzialnego za kraje Europy Środkowej.
Nowym dyrektorem został Polak - Tomasz Pietruszka. Będzie on odpowiedzialny za stworzenie i realizację strategii sprzedaży oraz budowanie pozycji marki Jabry na rynku akcesoriów Bluetooth.
Nowy Dyrektor Jabry od początku swojej kariery zawodowej jest związany z branżą zaawansowanych technologii. Zanim dołączył do zespołu Jabry przez ostatnie cztery lata pracował w firmie Veracomp na stanowisku kierownika produktu, a ostatnio dyrektora sprzedaży. Wcześniej pracował między innymi w zakładach Renault we Francji, gdzie współtworzył system zarządzania produkcją modelu Megane. Tomasz Pietruszka jest absolwentem krakowskiej Akademii Górniczo-Hutniczej.
Jabra jest marką należącą do GN Mobile, czołowego producenta zestawów słuchawkowych
i głośno-mówiących. Aby sprostać rosnącym wymaganiom rynku, firma GN Mobile postawiła na rozwój sieci dystrybucyjnej produktów Jabry oraz zdecydowała się otworzyć kolejne biura regionalne.
Źródło tekstu: GN Mobile