DAJ CYNK

Pomarańczowy wrzesień

WitekT

Wydarzenia

Już od września właściciele telefonów w sieci komórkowej Idea będą musieli zacząć wymawiać jej nową obcobrzmiącą nazwę - Orange.

Już od września właściciele telefonów w sieci komórkowej Idea będą musieli zacząć wymawiać jej nową obcobrzmiącą nazwę - Orange.

Według najnowszego numeru branżowego pisma Media & Marketing Polska, Idea ma kłopoty z wyborem agencji, która przygotuje kampanię. Odpowiadać miała za nią agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa, ale jej koncepcje nie zostały zaakceptowane. Ponieważ w departamencie marketingu Idei brakowało zgodności, poproszono o przygotowanie projektów również inne agencje - Testardo i DDB Warszawa. Wszystko objęte jest wielką tajemnicą. Nie wiadomo np., czy oprócz Idei zniknie również submarka jej telefonów na kartę - POP.

Rebranding to ogromna operacja - może kosztować nawet 100 mln zł, z czego połowę pochłonęłaby reklama (tyle kosztowała głośna zeszłoroczna promocja Heyah). Jest gigantyczna suma zważywszy, że operatorzy komórkowi wydają na reklamę w telewizji średnio po 7-8 mln zł miesięcznie. Druga połowa to głównie koszty związane ze zmianą wystroju punktów sprzedaży.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Gazeta Wyborcza, wł