DAJ CYNK

PTC w przyszłym roku zawalczy o klienta i zaskoczy Heyah

WitekT

Wydarzenia

Rok 2012 dla PTC będzie stał pod znakiem mocnej walki o klienta, odświeżenia marki Heyah, rozwoju spółki NetWorks! utworzonej wspólnie z C entertelem oraz pod znakiem dokończenia budowy brandu T-Mobile - mówi w wywiadzie dla PAP Miroslav Rakowski, prezes telekomu.

Rok 2012 dla PTC będzie stał pod znakiem mocnej walki o klienta, odświeżenia marki Heyah, rozwoju spółki NetWorks! utworzonej wspólnie z C entertelem oraz pod znakiem dokończenia budowy brandu T-Mobile - mówi w wywiadzie dla PAP Miroslav Rakowski, prezes telekomu.

Dla nas przyszły rok to bardzo mocna walka o klienta w Polsce, bardzo mocne rozwijanie NetWorks!, dokończenie budowy brandu T-Mobile i odświeżenie marki Heyah. Myślę, że to co mamy przygotowane dla Heyah, będzie dużym zaskoczeniem dla rynku. Heyah będzie tematem w przyszłym roku i to jest też związane z naszym bardziej agresywnym podejściem do rynku, w którym chcemy pokazać, że PTC jest najlepszym operatorem na rynku. I to są cztery bardzo ważne elementy, które będziemy się starali pokazywać w przyszłym roku - powiedział Rakowski.

Prezes ocenia też, że liczba klientów PTC na koniec 2011 roku zwiększy się wobec 2010 roku, gdy wyniosła 13,256 mln, ale zaznacza, że będzie to widać głównie w klientach prepaidowych. Zapewnił jednak, że spadek liczby klientów w kluczowym segmencie postpaid z pierwszego półrocza 2011 roku, zostanie odrobiony w drugim półroczu tego roku.

Inwestycje PTC będą nadal utrzymywać się na poziomie ok. 1 mld zł rocznie, ale jeśli przychody operatora będą spadały to inwestycje mogą być mniejsze.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: PAP