DAJ CYNK

Rakowski: w Polsce już jest tanio, pora na jakość

WitekT

Wydarzenia

Myślę, że w najbliższym czasie decyzjami klientów w większym stopniu będą kierowały jakość i różnorodność oferty niż cena usług. Gdyż te w Polsce są już na bardzo niskim poziomie - mówi w wywiadzie dla serwisu Wirtualne Media Miroslav Rakowski, prezes T-Mobile.

Myślę, że w najbliższym czasie decyzjami klientów w większym stopniu będą kierowały jakość i różnorodność oferty niż cena usług. Gdyż te w Polsce są już na bardzo niskim poziomie - mówi w wywiadzie dla serwisu Wirtualne Media Miroslav Rakowski, prezes T-Mobile.

Jak dodaje, z jego obserwacji wynika, że oferty typu no limit nie do końca są najczęściej poszukiwanymi taryfami.

Oferty abonamentowe często posiadają w sobie dużą liczbę minut i SMS-ów do wykorzystania. Do tego atrakcyjny pakiet na transmisję danych. Jakby się temu przyjrzeć dokładniej, to oferty no limit dla takich klientów są zdecydowanie nieatrakcyjne, bo zwyczajnie są droższe. Oferty no limit cieszą się powodzeniem wśród klientów, którzy bardzo dużo korzystają z telefonu. Takich natomiast jest zdecydowanie mniej - mówi Rakowski.

Mówiąc o rebrandingu stwierdził, że z perspektywy czasu jeszcze lepiej widać, jakim sukcesem okazało się wprowadzenie marki T-Mobile do Polski. Przed pojawieniem się T-Mobile firma traciła klientów, a od rebrandingu, w każdym kwartale zyskuje kolejnych abonentów. T-Mobile odwrócił te trendy.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Wirtualne Media