DAJ CYNK

Reklamy w Orange World

WitekT

Wydarzenia

Brytyjski Orange, jako pierwszy operator na Wyspach, rozpocznie sprzedawanie powierzchni reklamowej w swoim portalu dla telefonów komórkowych – Orange World.

Brytyjski Orange, jako pierwszy operator na Wyspach, rozpocznie sprzedawanie powierzchni reklamowej w swoim portalu dla telefonów komórkowych – Orange World.

Ponad 20% wizytujących Orange World, którzy korzystają z wybranych modeli Nokii i Samsunga, zobaczy interaktywne reklamy na ekranie swojego telefonu. Na razie nie są planowane tak inwazyjne metody reklam, jak np. pop-upy.

Pierwszymi reklamodawcami, na razie biorącymi udział w teście, jest United International Pictures, Jaguar, Peugeot i Microsoft z konsolą Xbox.

Według szacunków analityków, tego typu rynek w Wielkiej Brytanii wart będzie w tym roku 60 mln funtów, a w przyszłym dwa razy więcej. Zaletą tego typu reklamy jest bardzo dobre dopasowanie do profilu osoby, a co za tym idzie wysoka skuteczność przekazu. Podobne plany reklamowe ogłosił niedawno Vodafone, do którego należy mobilny portal Vodafone Live!.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Cellular News, wł