DAJ CYNK

Robert Lewandowski ambasadorem T-Mobile Polska

Mieszko Zagańczyk

Wydarzenia

Robert Lewandowski ambasadorem T-Mobile Polska

Robert Lewandowski, jako ambasador marki, dotąd kojarzony był głównie z Huaweiem. Jednak od teraz zobaczymy go także jako twarz magentowego operatora. Nie jest jasne, jakie są dalsze plany dotyczący współpracy kapitana naszej piłkarskiej reprezentacji z chińskim producentem.

T-Mobile Polska rozpoczyna współpracę z nowym ambasadorem marki. Został nim Robert Lewandowski, piłkarz nieustannie popularny w Polsce i w Europie, kapitan Reprezentacji Polski oraz napastnik Bayernu Monachium. 

Zobacz: Robert Lewandowski ambasadorem marki Huawei
Zobacz: Kot i Lewandowski w nowej kampanii T-Mobile

Jak podaje operator w swoim komunikacie, wspólnie z T-Mobile i kibicami nowy ambasador będzie przeżywać nadchodzące wydarzenia sportowe i podkreślał, jak ważne jest stawianie na precyzję – zarówno na boisku, jak i w nowych technologiach. 

T-Mobile, zgodnie ze strategią firmy, chce dzielić się z klientami tym, co najlepsze. Są to zarówno znakomite, dopracowane produkty czy usługi, jak i związana z nimi radość wynikająca z łączenia ludzi za sprawą technologii, usprawniania i ułatwiania ich życia. W tym celu codziennie pracujemy, stawiając ambicję, wytrwałość i pokorę na pierwszym miejscu. Jestem więc dumny, że możemy współpracować z ambasadorem, który reprezentuje właśnie te cechy. Robert Lewandowski jest niezwykle utalentowanym i pracowitym zawodnikiem. Wierzę, że razem zbudujemy solidną drużynę i wzmocnimy markę, którą Polacy pokochają nie tylko za jakość, lecz także za pozytywne emocje.

Andreas Maierhofer, Prezes Zarządu T-Mobile Polska.
 

W trakcie współpracy kapitan Reprezentacji Polski będzie brał udział w kampaniach promujących działania strategiczne marki, jak również kluczowe usługi z portfolio operatora. Pierwsza kampania reklamowa z udziałem nowego ambasadora rozpocznie się jeszcze w sierpniu 2020 r.

Bardzo się cieszę z tego, że zostałem ambasadorem T-Mobile Polska. Firmy, z którą łączą mnie te same wartości. Pasja w dążeniu do celu, ambicja, a także gra w duchu fair play to cechy bliskie mojemu sercu.

Robert Lewandowski, kapitan Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej

Nie jest to pierwszy przykład współpracy Roberta Lewandowskiego z T-Mobile. Przypomnijmy reklamę operatora sprzed kilku lat:

Zobacz: „Kosmiczny wykop” z Robertem Lewandowskim - zapowiedź kreskówki [wideo]
Zobacz: Huawei otwiera sklep internetowy. Robert Lewandowski już zrobił w nim zakupy

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: T-Mobile Polska