DAJ CYNK

RUCH SA wybrał system w chmurze

orson_dzi

Wydarzenia

Integrated Solutions, ICT oraz Orange Polska wdrożyły rozwiązanie do komunikacji zintegrowanej w technologii cloud computingw RUCH SA. Z usługi korzystają pracownicy 14 centrów logistycznych.

Firma Integrated Solutions (IS), wyspecjalizowany integrator ICT oraz Orange Polska wdrożyły rozwiązanie do komunikacji zintegrowanej w technologii cloud computing (UCaaS - Unified Communications as a Service) w RUCH SA. Z usługi korzystają pracownicy 14 centrów logistycznych, w sumie blisko 550 osób. Wdrożenie trwało cztery dni.

Decyzja o zakupie rozwiązania to efekt przyjętej przez spółkę strategii, która zakłada outsourcing procesów IT. W ten sposób firma nie musi inwestować we własne środowisko teleinformatyczne, jest bardziej elastyczna, a dotychczasowi pracownicy działu IT mogą skoncentrować się na wspieraniu rozwoju usług.

Jesteśmy spółką, która nie potrzebuje mieć infrastruktury ICT wewnątrz firmy. Nie chcieliśmy inwestować w jej modernizację, ani budować jej sami. Nie musimy się też na tym znać, ponieważ od tego są wyspecjalizowane firmy - Dariusz Stolarczyk, wiceprezes zarządu RUCH.

Ważnym argumentem przy wyborze dostawcy był czas realizacji projektu.
W przypadku zakupu usług w chmurze zależało nam na tym, aby nie wiązało się to z przerwami w działaniu infrastruktury, a także abyśmy zachowali te same numery telefonów - mówi Dariusz Stolarczyk. Wymogiem współpracy było także to, aby zmiana rozwiązania była niezauważalna dla naszych klientów. I to się udało - dodaje Maciej Bryll, dyrektor IT w RUCH.

Obecnie już 80% transmisji realizowanej jej za pomocą rozwiązania UCaaS. Oprócz samej usługi, Orange dostarczyło także dedykowane łącza, telefony stacjonarne i komórkowe. Orange Polska odpowiada też za integrację systemu UCaaS z systemem wykorzystywanym do tej pory przez dział Call Center. W tym roku RUCH planuje także uruchomienie testów narzędzi do wideokonferencji.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: IS