Nie tylko Era odświeży wygląd swoich salonów z okazji zmiany marki na T, do odświeżenia marki Plus szykuje się też Polkomtel - czytamy w Dzienniku Gazecie Prawnej.
Jarosław Bauc, szef Polkomtelu, nie sądzi by w wyniku przejęcia sieci Plus doszło do rebrandingu marki - globalne brandy jak Orange, T-Mobile czy Vodafone nie przymierzają się przecież do przejęcia sieci. Nie znaczy to jednak, że marka nie zostanie odświeżona.
Niezależnie od tego kto przejmie sieć - inwestor finansowy czy branżowy - spodziewać należy się odpowiedzi Plusa na rebranding Ery na T. Jednym z objawów tej odpowiedzi będzie odświeżenie marki Plus poprzez fundamentalną przebudowę części salonów i nową wizualizację.
Szef Polkomtelu ma nadzieję, że nowym usługom i produktom, które T-Mobile wprowadzi na polski rynek nie będzie towarzyszyła agresywna polityka cenowej.
Źródło tekstu: DGP