DAJ CYNK

Samsung nieśmiało wchodzi na rynek lowendów

WitekT

Wydarzenia

Samsung chce zagospodarować rynek tańszych telefonów komórkowych mimo wcześniejszych zapowiedzi, że ten segment firmy nie interesuje.

Samsung chce zagospodarować rynek tańszych telefonów komórkowych mimo wcześniejszych zapowiedzi, że ten segment firmy nie interesuje.

Koreańczycy zaczęli dostrzegać potencjał drzemiący w nowych rynkach, jednak chcą działać na nich wybiórczo, oferując sprzęt dla części odbiorców segmentu najtańszych z telefonów - ale mimo wszystko trochę bardziej zaawansowanych niż te oferowane przez Nokię czy Motorolę.

Samsung nie chce ignorować rynku, który będzie odpowiadać za coraz większą część sprzedaży komórek na świecie, nawet jeśli nie do końca pasuje on do obrazu marki. Odbiorcom sprzętu z najniższej półki Samsung chce zaproponować "wyższe" modele tanich telefonów.

W I kwartale Samsung sprzedała na świecie 34,8 mln telefonów komórkowych - to rekord w historii firmy. Szerzej pisaliśmy o tym w tej wiadomości.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Zee News, pclab.pl, wł