W 2006 roku polski oddział Samsunga wprowadził na polski rynek 32 nowe modele i sprzedał ponad 1,1 mln telefonów komórkowych (w 2005 roku - 300 tys.). W 2006 roku około 80% łącznej sprzedaży telefonów Samsung zrealizowano we współpracy z działającymi na polskim rynku operatorami, pozostałe 20% to sprzedaż w kanałach pozaoperatorskich.
Zgodnie z szacunkami Samsunga, w 2006 roku na polskim rynku sprzedano nieco ponad 7 mln telefonów komórkowych, z czego 10% stanowiła sprzedaż pozaoperatorska.
W 2007 roku Samsung chce umocnić swoją pozycję i osiągnąć sprzedaż na poziomie 1,5 mln telefonów komórkowych. W 2007 roku Samsung wprowadzi na polski rynek około 25 nowych modeli telefonów, z których około 10 będzie wspierać technologię 3G. Według Samsunga, sprzedaż telefonów komórkowych w Polsce może wynieść w 2007 roku nawet ponad 8 mln sztuk.
Źródło tekstu: Samsung