DAJ CYNK

Samsung SGH-E900 wchodzi do Polski

WitekT

Wydarzenia

Samsung zaprezentował nowy telefon dla kobiet – E900. Reklamuje go jako przykład pomysłowości i rozwoju wzornictwa. Typowe przyciski menu zastąpił przypominający szkło ekran dotykowy z dwufunkcyjnym interfejsem użytkownika, który wyświetla niektóre przyciski tylko wtedy, kiedy są potrzebne.

Samsung zaprezentował nowy telefon dla kobiet – E900. Reklamuje go jako przykład pomysłowości i rozwoju wzornictwa. Typowe przyciski menu zastąpił przypominający szkło ekran dotykowy z dwufunkcyjnym interfejsem użytkownika, który wyświetla niektóre przyciski tylko wtedy, kiedy są potrzebne.

Komunikacja marketingowa nowego produktu oparta jest o media wyselekcjonowane pod kątem tej grupy docelowej. Główna akcja promocyjna to konkurs przygotowany wspólnie z TVN STYLE. Uczestniczki będą miały możliwość ciekawej prezentacji hasła Zaklęty w dotyk.

Konkurs rozpoczął się 1. sierpnia i skończy w połowie września. Zostanie wsparty kampanią w TVN STYLE, sponsoringiem programu Lekcja Stylu, oraz kampanią prasową. Przygotowaniem nagrody głównej zajmie się znany polski projektant Maciej Zień, który uszyje dla zwyciężczyni specjalną suknię. Pięć laureatek konkursu zostanie ponadto honorowymi gośćmi pokazu mody oraz uczestniczkami specjalnego obiadu z Maciejem Zieniem.

Samsung będzie również sponsorem pokazu nowej kolekcji Macieja Zienia w połowie września. Samsung SGH-E900 będzie pokazywany w kampanii telewizyjnej w starannie wybranych blokach reklamowych przy programach skierowanych dla kobiet. Dla E900 przygotowywana jest również kampania w kinach.

Zobacz: dane techniczne i zdjęcia telefonu w katalogu.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Samsung