DAJ CYNK

Siemens reklamuje serię 75

WitekT

Wydarzenia

Telewizja, prasa, kino oraz Internet znalazły się w media planie najnowszej kampanii reklamowej telefonów komórkowych Siemensa z serii 75.

Telewizja, prasa, kino oraz Internet znalazły się w media planie najnowszej kampanii reklamowej telefonów komórkowych Siemensa z serii 75.

Kampania wystartowała w ostatnich dniach września i potrwa do połowy listopada.

Obok modeli AX72, C75, CX75 oraz M75 prezentowane są także wybrane akcesoria. Kampanii towarzyszy hasło Poczuj nowy styl.

Motywem przewodnim wykorzystanym w kreacji - obok telefonów komórkowych Siemensa - są dłonie, które w artystycznych konfiguracjach prezentują wybrane modele. Podświetlone i wyeksponowane aparaty z serii 75 kreowane są w ten sposób jako poręczne oraz ergonomiczne. Nowy styl wskazuje także na design nowych telefonów oraz ich funkcje biznesowe, rozrywkowe i multimedialne.

W kreacjach prasowych pojawiają się dodatkowe informacje nt. akcesoriów - opisywany jest samochodowy zestaw Bluetooth oraz Mobile Music Set, czyli przenośne głośniki uatrakcyjniające korzystanie z wbudowanego w telefony Siemensa odtwarzacza muzyki, np. w formacie mp3.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł