DAJ CYNK

Sony Ericsson K800i inspiracją w konkursie

sirmark

Wydarzenia

21 czerwca upłynął termin nadsyłania prac na II edycję konkursu kreatywnego Inspired Quality. Do konkursu wpłynęło 266 prac.

W dniu 21 czerwca 2006 r. upłynął termin nadsyłania prac na II edycję konkursu kreatywnego Inspired Quality. Do konkursu wpłynęło 266 prac, których tematem był telefon marki Sony Ericsson – K800i z wbudowanym aparatem fotograficznym o rozdzielczości 3.2 Mp. Zadaniem było zaprojektować plakat oraz wybrany materiał POS, reklamujący telefon Sony Ericsson K800i w miejscu sprzedaży.

Ideą konkursu, organizowanego przez agencję reklamową IQ Marketing i agencję fotograficzną Flash Press Media, jest promowanie utalentowanych twórców z dziedziny grafiki i fotografii oraz propagowanie wiedzy na temat BTL-u. W tegoroczej edycji konkursu rozszerzono kategorię konkursu o profesjonalistów, którzy zawodowo zajmują się grafiką i fotografią. W pierwszej kategorii mogli startować amatorzy, a także uczniowie, studenci, absolwenci szkół i uczelni artystycznych oraz wszyscy pasjonaci.

Zwycięskie prace zostaną wyłonione podczas obrad Jury, które odbędą się 29 czerwca 2006. Głównymi nagrodami są iBook i Mac Mini ufundowane przez firmę Apple IMC Poland. Przewidziano również dwa zwycięskie wyróżnienia w każdej kategorii w postaci zestawów zdjęć Flesh Press Media oraz dwie nagrody specjalne ufundowane przez Sony Ericsson – wartości 5 tys. zł każda. Oficjalne ogłoszenie wyników konkursu odbędzie się 3 sierpnia i zostanie połączone z otwarciem wystawy najlepszych prac na ogrodzeniu Łazienek Królewskich w Warszawie.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Sony Ericsson