DAJ CYNK

T-Mobile i Billie Eilish będą obalać stereotypy i przekonywać, że nowoczesne technologie zmienią świat na lepsze

Mieszko Zagańczyk

Wydarzenia

T-Mobile i Billie Eilish będą obalać stereotypy i przekonywać, że nowoczesne technologie zmienią świat na lepszy

Nie uzależnieni od cyfrowego świata, ale zmieniający świat dzięki technologiom – tak właśnie młode pokolenie postrzega Grupa Deutsche Telekom, której częścią jest T-Mobile Polska. W najnowszej kampanii #WhatWeDoNext Grupa DT rozpoczęła współpracę z Billie Eilish. Celem międzynarodowego projektu jest obalenie stereotypów dotyczących generacji Z oraz zaprezentowanie inicjatyw młodych osób, które inspirują do budowania lepszej przyszłości.

Generacja Z to pierwsze całkowicie zdigitalizowane pokolenie, dla którego nowoczesne technologie są stałym elementem codzienności. Deutsche Telekom, dostrzegając ten cyfrowy optymizm, chce wspierać młode osoby w realizacji inicjatyw wykorzystujących nowe technologie.

Według badania przeprowadzonego przez Deutsche Telekom wśród Europejczyków w wieku 16-25 lat 93% respondentów (a z Polski – 95%) przyznało, że nowe technologie telekomunikacyjne są użytecznym narzędziem wspierającym ich edukację i umożliwiają . budowanie lepszej przyszłości. 75 proc. wskazuje, że media społecznościowe wspierają ich w obronie tego, w co wierzą.

Zobacz: T-Mobile wprowadza eSIM, ale nie dla wszystkich

#WhatWeDoNext, czyli młodzi mają głos

Wyzwania związane z epidemią sprawiły, że mimo wcześniejszych uprzedzeń coraz więcej osób zaczęło doceniać zalety i potencjał, który oferuje digitalizacja. W swojej nowej, międzynarodowej kampanii #WhatWeDoNext Deutsche Telekom, a wraz z nim T- Mobile Polska, chcą wspierać ten „cyfrowy optymizm” i pokazywać wizję przyszłości młodych ludzi, którzy wierzą, że nowoczesne technologie zmienią świat na lepsze. Do udziału w projekcie zaproszono pięciokrotną laureatkę nagrody Grammy Billie Eilish, nazywaną głosem i symbolem swojej generacji.

Zobacz: T-Mobile: TikTok bez limitów w Supernet Video

W ramach kampanii przygotowane zostało wideo z udziałem Billie Eilish oraz kilkorga przedstawicieli młodego pokolenia. W materiale zostały zaprezentowane inspirujące inicjatywy młodych osób – od walki ze zmianami klimatu, przez promowanie równouprawnienia czy popularyzację cyberbezpieczeństwa. Film został wyreżyserowany przez Vincenta Haycocka jeszcze wystąpieniem pandemii COVID-19 i jest to między innymi wyraz walki z negatywnymi stereotypami, które narosły wokół tego Generacji Z i jej podejścia do technologii. W ten sposób Deutsche Telekom chce podkreślić zaangażowanie społeczne tego pokolenia i obalić mit o ich bierności. 

Przykłady projektów realizowanych przez generację Z oraz informacje o kampanii #WhatWeDoNext dostępne będą na platformie muzycznej firmy Deutsche Telekom – Electronic Beats:

  • https://whatwedonext.electronicbeats.net

Zobacz: T-Mobile ostrzega: nie wygrałeś Galaxy S10, to kolejne oszustwo

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Pixabay

Źródło tekstu: T-Mobile Polska