DAJ CYNK

„Co tam u Ciebie?” – T-Mobile rusza z kampanią wizerunkową

Marian Szutiak

Wydarzenia

„Co tam u Ciebie?” – T-Mobile rusza z kampanią wizerunkową

T-Mobile wystartował świąteczną kampanię wizerunkową pod hasłem Co tam u Ciebie?, bo nawet tak proste pytanie może przynieść uśmiech na twarzy. 

Zbliżają się święta Bożego Narodzenia, czyli czas, który najczęściej spędzamy w gronie najbliższych nam osób. W te zimowe dni ważne jest rodzinne ciepło i pozytywne emocje. Warto też zainteresować się tym, co dzieje się z osobami wokół nas. Warto im zadać proste pytanie „co tam u Ciebie?”, które może wywołać uśmiech na twarzy drugiej osoby. Pytanie to stało się hasłem europejskiej świątecznej kampanii wizerunkowej T-Mobile, która rusza 18 listopada 2022 roku.

W T-Mobile zadbamy o to, by każdy miał się dobrze w te święta, bo chcemy, żeby nasi klienci mogli skupić się na tym, co najważniejsze, czyli na ich bliskich. Mijający rok nie należy do najłatwiejszych, co uświadomiło wielu ludziom, jak ważna jest troska o drugą osobę. Dlatego w ramach kampanii wizerunkowej przygotowaliśmy wzruszającą opowieść, aby zachęcić wszystkich do sprawdzania, co słychać u tych, którzy są najbliżej naszych serc – naszej rodziny i znajomych.

– napisał T-Mobile Polska w komunikacie

W przygotowanym z tej okazji spocie widzimy empatycznego dyrektora szkoły, który zadaje napotkanym w pracy osobom pytanie „co tam u Ciebie?”, chcąc dowiedzieć się, co słychać u jego uczniów, współpracowników i rodziców. Przez cały czas nasz bohater stara się pomóc tym, z którymi się spotyka, ale nikt nie reaguje na jego dobre gesty.

Wchodząc do domu mija się w drzwiach z żoną, potem spędza czas z dziećmi w salonie, ale dalej pracuje na laptopie. Na jego twarzy widać zmęczenie i troski dnia codziennego, do momentu, kiedy dzwoni do niego żona i zadaje mu tak proste, a zarazem potrzebne pytanie: „co tam u Ciebie?”. Wtedy na jego twarzy pojawia się uśmiech, bo pierwszy raz w ciągu dnia ktoś zapytał o jego samopoczucie.

Zobacz: T-Mobile zaprasza do MagentaTV na oglądanie Mundialu w 4K
Zobacz: T-Mobile rozdaje gigabajty dla kibiców. W abonamencie i na kartę

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: T-Mobile

Źródło tekstu: Shutterstock, T-Mobile