DAJ CYNK

T-Mobile i TikTok łączą siły. Chodzi o hejt w internecie

Mieszko Zagańczyk

Wydarzenia

T-Mobile Polska i fundacja SEXED.PL ruszają z drugą odsłoną akcji HEJTOUT, która ma na celu promowanie pozytywnych postaw i zachowań w internecie, a przez to minimalizowanie hejtu. Nowa edycja przebiega pod hasłem #HejtOutLoveIn i realizowana jest tym razem również z TikTokiem.

Z okazji Dnia Bezpiecznego Internetu operator T-Mobile Polska oraz fundacją SEXED.PL i TikTok ruszają z kampanią świadomościową przeciwko hejtowi w sieci. 

Pierwszy etap kampanii HEJTOUT, zainicjowanej w 2023 roku, koncentrował się na poszerzaniu wiedzy na temat hejtu wśród młodych osób w celu skutecznego rozpoznawania takich treści w internecie. 

Zobacz: T-Mobile pomoże w walce z hejtem

Jak wyjaśnia T-Mobile, nowa odsłona projektu #HejtOutLoveIn, oprócz aspektów edukacyjnych, poświęcona jest promowaniu pozytywnych postaw, dzięki którym można zmniejszyć moc hejtu i sprawić by sieć była bardziej przyjaznym miejscem. 

W drugą odsłonę wspólnej akcji zaangażował się też TikTok i jego twórcy. W ramach projektu #HejtOutLoveIn TikTok przygotował dla użytkowników serwis w aplikacji poświęcony najważniejszym zagadnieniom związanym z bezpieczeństwem na platformie. Użytkownicy znajdą tam informacje dotyczące rozwiązań w aplikacji, które zwiększają ochronę przed niepożądanymi interakcjami, filmy autorstwa ekspertów SEXEDPL oraz linki do stron, na których mogą uzyskać pomoc.

HejtOutLoveIn

Nowa odsłona kampanii przewiduje również kontynuacje współpracy z ambasadorami, którzy wsparli pierwszą fazę projektu, którzy zaproszą użytkowników do dzielenia się swoimi historiami. W pierwszej części akcji udział wzięli m.in. Aleksandra Cedro, Synmojegotaty, Stewunia czy Karlisstas oraz współkoordynatorka projektu edukatorka Aga Szuścik. Dodatkowym elementem kampanii będą również akcje kreatywne w aplikacji TikTok.

T-Mobile przekonuje, że młodym internautom brakuje wiedzy na temat tego, w jaki sposób poruszać się świadomie i odpowiedzialnie po cyfrowej przestrzeni. Według przytaczanych przez operatora badań NASK blisko 40% młodych ludzi deklaruje, że nie reaguje na przemoc w internecie i nikomu o niej nie mówi. Aż połowa z nich uważa, że osoby, które obrażają innych w sieci, pozostają bezkarne. 

Zobacz: To powinna być lekcja obowiązkowa. Również dla dorosłych
Zobacz: T-Mobile Polska wyłoży miliardy złotych na 5G. Chce być najlepszy

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Telepolis.pl, T-Mobile

Źródło tekstu: T-Mobile