DAJ CYNK

Tele2 pomaga dobrać taryfę

WitekT

Wydarzenia

Na stronie internetowej Tele2 (www.tele2.pl), została udostępniona aplikacja pomagająca klientom (indywidualnym i biznesowym) w wyborze planu taryfowego najbardziej dopasowanego do charakterystyki korzystania z telefonu stacjonarnego przez danego użytkownika.

Na stronie internetowej Tele2 (www.tele2.pl), została udostępniona aplikacja pomagająca klientom (indywidualnym i biznesowym) w wyborze planu taryfowego najbardziej dopasowanego do charakterystyki korzystania z telefonu stacjonarnego przez danego użytkownika.

Dobór najodpowiedniejszej taryfy odbywa się poprzez określenie przez użytkownika orientacyjnej struktury wykorzystywania poszczególnych typów i czasu połączeń oraz pór dnia, w których przeprowadza on najwięcej rozmów. Na podstawie danych określonych przez użytkownika, program dokonuje kalkulacji, w wyniku której wskazuje najkorzystniejszy (najtańszy) dla klienta plan taryfowy z oferty Tele2. Bezpośrednio ze strony Doradca On-Line, użytkownik może podpisać umowę na wybrany przez siebie cennik.

Mnogość ofert operatorów sprawia, że klienci wybierają często oferty tylko z pozoru dla nich korzystne. Program, który udostępniliśmy, jako jedyna firma na polskim rynku, chroni klientów przed tego typu sytuacją i sprawia, że klient wybiera taryfę, która jest dla niego rzeczywiście najtańsza – powiedział Piotr Nesterowicz, dyrektor generalny Tele2 Polska.

W chwili obecnej Tele2 Polska ma w swojej ofercie cztery atrakcyjne plany taryfowe skierowane do klientów indywidualnych oraz cztery taryfy dla klientów biznesowych. Doradca On-Line jest już drugą - po Kalkulatorze połączeń - aplikacją, która ułatwia klientom podjęcie decyzji o zmianie operatora.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Tele2