DAJ CYNK

Tele2 udoskonala proces kontroli sprzedaży

sirmark

Wydarzenia

W reakcji na wszczęcie przez UKE postępowania przeciwko Tele2 Polska, spółka zdecydowała się na wprowadzenie ostrzejszych mechanizmów kontrolnych w procesie pozyskiwania klientów.

W reakcji na wszczęcie przez UKE postępowania przeciwko Tele2 Polska, spółka zdecydowała się na wprowadzenie ostrzejszych mechanizmów kontrolnych w procesie pozyskiwania klientów.

Tele2 Polska napisała w komunikacie:
Spółka Tele2 Polska systematycznie wprowadza narzędzia, które eliminują pojawiające się oraz dające się przewidzieć nadużycia i nieprawidłowości, będące przedmiotem postępowania prowadzonego przez Prezesa UKE. Ponieważ jednak stosowane dotychczas rozwiązania okazały się wciąż niewystarczające, Tele2 zdecydowała się na wprowadzenie do procesu sprzedaży kolejnych mechanizmów, zapobiegających klientów przez ewentualnym, nieświadomym zawieraniem umów na świadczenie usług telekomunikacyjnych.

Spośród wielu mechanizmów, które są właśnie wdrażane najważniejsze to nagrywanie całych rozmów sprzedażowych, prowadzonych przez telemarketerów z klientami oraz zwielokrotnienie liczby specjalistów ds. kontroli jakości, którzy na bieżąco kontrolują rozmowy sprzedażowe. Tele2 będzie również dążyć do telefonicznej weryfikacji 100 proc. docierających do firmy umów (dotychczas Tele2 podejmowało 5 prób dodzwonienia się do nowego klienta w ciągu 4 dni, co skutkowało średnią skutecznością na poziomie 85 proc.).
Ponadto Tele2 - w porozumieniu z UKE oraz UOKiK – pracuje nad taką zmianą wyglądu dokumentów przesyłanych klientom, aby jeszcze bardziej zmniejszyć prawdopodobieństwo nieumyślnego zawarcia umowy.

Osoby pokrzywdzone przez nieuczciwych pracowników, działających w imieniu Tele2, chcielibyśmy serdecznie przeprosić.


Aby uzyskać informacje bezpośrednio od poszkodowanych, Tele2 uruchomiła specjalną infolinię (0801 80 50 80), na której konsultanci będą przyjmować doniesienia o nieprawidłowościach oraz udzielać wszelkich niezbędnych informacji.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Tele2