Autorski projekt społeczny Telekomunikacji Polskiej Telefon do Mamy otrzymał nagrodę w międzynarodowym konkursie Golden World Awards for Excellence in PR, organizowanym przez International Public Relations Association (IPRA). To jedno z najbardziej prestiżowych wyróżnień branży public relations na świecie.
Do tegorocznej edycji IPRA zgłoszono 239 projektów z całego świata. Były one oceniane przez międzynarodowe jury składające się z 44 wybitnych specjalistów public relations. Nagrodzono 29 projektów, w tym 4 z Polski.
Telefon do Mamy zwyciężył w kategorii Corporate Social Responsibility (społeczna odpowiedzialność firmy). W ubiegłorocznej edycji konkursu IPRA w tej samej kategorii wyróżniono inny projekt TP Szpital z sercem.
Autorski projekt Telefon do Mamy jest częścią społecznego programu Telekomunikacja Polska Dzieciom. Dzięki TP na prawie wszystkich dziecięcych oddziałach szpitalnych w Polsce działa ponad 1000 przyjaznych i kolorowych Telefonów do Mamy, z których mali pacjenci korzystają bezpłatnie dzięki specjalnym kartom telefonicznym. Do tej pory dzieci wykorzystały ponad 180 tys. darmowych kart telefonicznych i rozmawiały z bliskimi przez 5 mln minut.
Źródło tekstu: Telekomunikacja Polska