Tell, dystrybutor usług sieci Orange, zamierza mieć docelowo 400 salonów, nie tylko sieci Orange.
Na koniec tego roku nasza sieć może urosnąć do 250 sklepów, czyli na kolejne lata zostałoby jeszcze 100-150. Obecnie mamy 6% rynku, ale w ciągu około roku, dwóch chcielibyśmy uzyskać 10-12% - powiedział Rafał Stempniewicz, prezes Tella.
Kluczowym dla spółki rynkiem jest rynek prowizji za przyłączenie abonenta do sieci – to kwota około 700-800 mln zł rocznie.
Tell posiada obecnie 157 punktów sprzedaży, podpisał umowę na przejęcie kolejnych 13, które zaczną działać od 1. września.
Jego spółka zależna Connex zajmująca się sprzedażą detaliczną sprzętu telekomunikacyjnego, ale też m.in. usług prepaid i neostrady tp, ma około 1000 tzw. komisów sprzedających głównie usługi prepaid.
Źródło tekstu: PAP