DAJ CYNK

TikTok otwiera biuro w Polsce, odpowiedzialne za kluczowe rynki w Europie Centralnej

Marian Szutiak

Wydarzenia

TikTok biuro Polska Europa Centralna

TikTok to bez wątpienia wiodąca platforma krótkich filmów wideo. Serwis otwiera swoje biuro w Polsce, które będzie odpowiadać za rozwój polskiego rynku, a także kluczowych rynków w Europie Centralnej, w tym w Czechach, Rumunii i na Węgrzech.

Głównym zadaniem warszawskiego zespołu będzie wspieranie firm w rozwoju ich obecności marketingowej na TikToku oraz budowanie świadomości platformy 
w regionie. Za biznes serwisu w tej części Europy odpowiada Sylwia Chada, która objęła stanowisko General Manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej.

Zobacz: Rosja: Instagram, YouTube i TikTok usuwają posty wspierające Aleksieja Nawalnego
Zobacz: TikTok ogranicza nastolatkom dostęp do niektórych funkcji

W czasach pandemii jeszcze bardziej niż kiedykolwiek potrzebujemy w naszym życiu treści, które choć przez chwilę wywołają w nas uśmiech i radość. Taki jest właśnie TikTok - autentyczny i radosny, a co więcej pozwala wydobyć drzemiącą w każdym z nas kreatywność, tworząc dla każdego użytkownika bezpieczne miejsce do twórczej ekspresji. TikTok pomaga łączyć ze sobą  ludzi z całego świata, niezależnie od ich miejsca zamieszkania, wieku czy doświadczeń. Bardzo się cieszę, że ja i mój zespół będziemy mieli  przyjemność  wspierać rozwój społeczności TikToka w Polsce oraz pozostałych krajach regionu, a także przedstawiać jego niezwykłe możliwości naszym partnerom biznesowym.

– powiedziała Sylwia Chada

Jak podaje Apptopia, TikTok to najbardziej dynamicznie rozwijająca się i najchętniej pobierana aplikacja na świecie w 2020 roku. Platforma zarejestrowała 100 milionów aktywnych kont w Europie. TikTok znalazł się w rankingu BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2020 w pierwszej setce najbardziej wartościowych marek na świecie i w pierwszej dziesiątce w kategorii rozrywka.

W Polsce TikTok został przyjęty z wielkim entuzjazmem, a w ubiegłym roku odnotowaliśmy wzrost liczby naszych użytkowników o kilkadziesiąt procent. W 2020 roku zrealizowanych zostało ponad 600 kampanii dla  największych marek w regionie, takich jak Lidl, McDonald, Hortex, mBank, L’Oréal czy Samsung. Jestem pewna, że już wkrótce do grona naszych partnerów dołączy jeszcze więcej polskich i międzynarodowych marek.

– dodała Sylwia Chada

Jednym z głównych priorytetów TikToka jest troska o bezpieczeństwo swojej społeczności i pomoc młodym ludziom w tworzeniu ich tożsamości w Internecie. Realizując ten cel TikTok wprowadził w połowie grudnia zeszłego roku znaczące zmiany uruchamiając funkcję „Family Pairing”, a w połowie stycznia dodatkowe rozwiązania w zakresie prywatności kont użytkowników w wieku 13-15 lat, które domyślnie będą ustawione jako prywatne. Jest to przykład jednego z wielu działań, jakie TikTok realizuje w temacie bezpieczeństwa.

W pierwszej połowie 2021 roku firma, która obecnie zatrudnia kilkadziesiąt osób, zamierza rozbudować istniejący zespół i potroić liczbę pracowników o specjalistów z obszarów nowych technologii, marketingu, reklamy oraz mediów.

Sylwia Chada

Sylwia Chada ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży mediowej i marketingowej, gdzie pełniła różne funkcje oraz kierowała wielozadaniowymi zespołami i projektami, współpracując z największymi wydawcami i markami globalnymi. Obecnie odpowiada za kształtowanie, rozwój i poszerzanie biznesu TikToka w Polsce i Europie Centralnej jako General Manager. Wcześniej Managing Director & CEO Httpool Polska, gdzie od 2017 roku odpowiadała za wprowadzanie na polski rynek oraz monetyzację takich platform, jak Twitter, Snapchat, Spotify czy TikTok.

Ewa Chada TikTok

Zobacz: Spółki z Grupy Orange Polska współtworzą nowe e-usługi GUS-u
Zobacz: KPRM: Wirtualne urzędy już we wrześniu, będzie polski zamiennik Microsoft Teams

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: TikTok