DAJ CYNK

TP intensyfikuje pozyskiwanie klientów ADSL

WitekT

Wydarzenia

Telekomunikacja Polska po I półroczu miała ponad 1,319 mln klientów szerokopasmowego dostępu do Internetu.

Telekomunikacja Polska po I półroczu miała ponad 1,319 mln klientów szerokopasmowego dostępu do Internetu.

Po I kwartale miała ich 1,23 mln co oznacza, że w II kwartale pozyskała zaledwie 89 tys. nowych klientów netto.

Wcześniej wiceprezes TP Alain Carlotti szacował, że na koniec 2007 roku spółka będzie miała minimum 2,5 mln klientów usług szerokopasmowych, zaś na koniec 2006 roku – minimum 1,7 mln klientów. Aby te prognozy się spełniły, TP do końca tego roku powinna pozyskać co najmniej 400 tys. nowych klientów, co oznacza średnio 200 tys. kwartalnie, czyli 2 razy więcej niż udawało się zdobywać dotychczas.

Jednym ze sposobów zwiększenia dynamiki pozyskiwania klientów jest zaprezentowana 3. lipca nowa, promocyjna oferta neostrady tp, która obowiązywać ma do końca września. Pisaliśmy o tym w tej wiadomości. Potem ma zostać przedstawiona nowa promocja.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: PAP, wł