DAJ CYNK

Virgin Mobile przeprasza za wydłużony czas oczekiwania na przeniesienie numeru

LuiN

Wydarzenia

Virgin Mobile Polska poinformował na swoim profilu na Facebooku, że z powodu wprowadzenia nowej ustawy antyterrorystycznej proces przenoszenia numerów do sieci wydłużył się.

Virgin Mobile Polska poinformował na swoim profilu na Facebooku, że z powodu wprowadzenia nowej ustawy antyterrorystycznej proces przenoszenia numerów do sieci wydłużył się.

Przykro nam z powodu wydłużonego czasu oczekiwania na przeniesienie numeru. Jak zapewne wiecie, w myśl nowej ustawy antyterrorystycznej, od 25 lipca przeniesienie numeru jest równoznaczne z jego rejestracją. A to niestety wydłuża i komplikuje cały proces - czytamy w komunikacie sieci.

Virgin Mobile Polska przeprasza klientów za niedogodności i liczy na zrozumienie. Osoby, które mają problem z przeniesieniem numeru mogą kontaktować się z obsługą klienta wysyłając prywatne wiadomości na Facebooku. Po podaniu przenoszonego numeru oraz imienia i nazwiska, dane zostaną przekazane do działu, który "zajmie się Waszymi sprawami priorytetowo".

Zobacz: Virgin Mobile: rejestracja kart bez wychodzenia z domu

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Virgin Mobile