DAJ CYNK

Witek nadaje #30: o planach Lenovo w Polsce z Danielem Malakiem

WitekT

Wydarzenia

Boom na tablety jeszcze nie mija, bo choć sprzedaż jest ciągle duża, to rok do roku delikatnie spada, o 5% - mówi w Witek nadaje Daniel Malak z Lenovo Polska. IDC szacuje, że w tym roku na polskim rynku nabywców znajdzie 2,05 mln tego typu urządzeń.

Boom na tablety jeszcze nie mija, bo choć sprzedaż jest ciągle duża, to rok do roku delikatnie spada, o 5% - mówi w Witek nadaje Daniel Malak z Lenovo Polska. IDC szacuje, że w tym roku na polskim rynku nabywców znajdzie 2,05 mln tego typu urządzeń.

Tablety poniżej 150-200 euro mają ponad połowę udziałów w rynku, który jest bardzo sezonowy. Święta, komunie, wakacje, powrót do szkoły - to w tym czasie rośnie sprzedaż. Jak mówi Daniel Malak, tablety nie podzielą losu notebooków, ale ewaluują w stronę zaawansowanych urządzeń 2 w 1.

W tym roku Lenovo ze swoimi smartfonami chce być w pierwszej piątce na polskim rynku, a w przyszłym - w pierwszej trójce. 30% ma stanowić wyższa półka urządzeń sprzedawanych pod marką Moto.

PS. Tak, dźwięk jest lepszy. Tak, kupiliśmy mikrofon. ;-)

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł