Wola Info zbudowała dla Telekomunikacji Polskiej platformę do świadczenia serwisów o podwyższonej opłacie. Prace trwały 5 miesięcy.
TP uzyskała nowoczesne narzędzie, z którego skorzystają firmy współpracujące z operatorem przy świadczeniu usług dla klientów indywidualnych i biznesowych - napisała Wola Info w komunikacie.
Wdrożony przez Wola Info system audioteksowy na platformie HP Open Call Media Platform umożliwia, między innymi przeprowadzanie i zarządzanie telepłatnościami, konkursami dla dostawców treści i serwisów np. stacji telewizyjnych, wraz z obsługą wykrywanie nadużyć czy doładowaniami kont mobilnych typu pre-paid.
To ostatnie z powodzeniem sprawdziło się, jeśli chodzi o serwis doładowania kont POP i Orange GO w sieci Orange - podkreśla Piotr Majcherkiewicz, prezes Wola Info.
Z powodzeniem wykorzystywana jest również technologia typu Text To Speech. Wszystkie usługi komunikują się z różnymi systemami wewnętrznymi jak i zewnętrznymi np. Błękitną Linią czy systemem CRM.
Projekt pod nazwą "Budowa i wdrożenie systemu audiotekstowego" realizowany był w dwóch fazach. Początkowo zbudowana została niezbędna infrastruktura wraz z interfejsami do systemów zewnętrznych oraz do systemów wewnętrznych klienta (billing, platforma raportująca, CRM, Infolinia itp.). W fazie drugiej skonfigurowany został wachlarz usług głosowych z wykorzystaniem zaawansowanych rozwiązań IVR. Wdrożono także interfejsy i narzędzia do obsługi usług.
Źródło tekstu: wnp.pl