DAJ CYNK

Wyniki easyCALL po 4Q2013

LuiN

Wydarzenia

Przychody easyCALL.pl w 2013 roku wyniosły 12,6 mln zł wobec 4,2 mln zł w 2012 roku. Wyższy był też zysk netto ze sprzedaży - wyniósł on 1,6 mln zł wobec 124 tys. zł w 2012 roku.

Przychody easyCALL w 2013 roku wyniosły 12,6 mln zł wobec 4,2 mln zł w 2012 roku. Wyższy był też zysk netto ze sprzedaży - wyniósł on 1,6 mln zł wobec 124 tys. zł w 2012 roku.

Dobre wyniki easyCALL to przede wszystkim efekt zwiększenia liczby klientów biznesowych korzystających z telefonii IP, sztandarowej usługi spółki.

W ubiegłym roku do grona klientów easyCALL dołączył m.in. Sąd Rejonowy w Radomiu, Izba Celna w Białymstoku oraz Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie. Spółka podpisała także umowy na hurtową obsługę połączeń telefonicznych z Telestrada S.A. oraz Peoplefone Polska S.A.

Telefonia IP jest jednym z najprostszych sposobów na ograniczenie wydatków telekomunikacyjnych. Z doświadczeń naszych klientów wynika, że oszczędności sięgają nawet 80% w porównaniu do tradycyjnej telefonii stacjonarnej. Jednocześnie telefonia IP zapewnia dostęp do usług, których nie oferują operatorzy telefonii komórkowej. Z tego powodu, po nasze rozwiązania chętnie sięgają zarówno firmy z sektora MŚP, jak i jednostki administracji publicznej - tłumaczy Michał Jakubowski, prezes zarządu easyCALL.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: easyCALL