DAJ CYNK

"Zainfekowani" w finale

WitekT

Wydarzenia

Zainfekowani.pl - wakacyjna kampania internetowa Heyah znalazła się w finale tegorocznego festiwalu reklamy Golden Drum w Portoroż. Kampania jest nominowana w kategorii strony internetowe. Heyah jest jedynym przedstawicielem branży telekomunikacyjnej wśród pięciu polskich finalistów.

Zainfekowani.pl - wakacyjna kampania internetowa Heyah znalazła się w finale tegorocznego festiwalu reklamy Golden Drum w Portoroż. Kampania jest nominowana w kategorii strony internetowe. Heyah jest jedynym przedstawicielem branży telekomunikacyjnej wśród pięciu polskich finalistów.

Zainfekowani.pl to centrum informacyjne związane z kampanią wakacyjną Heyah. Internauci mogli znaleźć tam wiadomości na temat letnich akcji Heyah nad morzem i na Mazurach.

Zainfekowani.pl to przede wszystkim niekonwencjonalne opracowanie graficzne, wiele barwnych animowanych elementów, które miały za zadanie wciągnąć użytkowników w interakcję, m.in. striptiz... W serwisie można obejrzeć Ostrą Siostrę lub Pielęgniarza Grzesia, którzy w zależności od akcji wybieranych przez Internautę powoli rozbierali się. Można było wybierać pomiędzy kilkoma opcjami scenariusza, a także polecić zabawę poprzez kartkę mailową swoim znajomym. Kartki spełniały funkcję narzędzi marketingu wirusowego.

Za produkcję i kreację internetową witryny www.zainfekowani.pl odpowiada agencja FFCreation.com.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Media Run